FMS P-51D Red Tail  V8 -ARF

FMS P-51D Red Tail V8 -ARF

FMS P-51D Red Tail V8 -ARF

Producător:Pelikan
Cod produs:4ST18901
Disponibilitate:15 zile de la comanda
Preţ: 139000 Lei
p>North American P-51 Mustang este cel mai cunoscut și probabil cel mai bun luptător american din al doilea Razboi Mondial. Este excelent pentru integrarea vitezei mari și a capacității de urcare, manevrabilitate excelentă și o gamă uriașă de armament puternic, permițând uniunilor să vă împingă Flying Fortresses și Liberators în inima celui de-al treilea Reich.

Noul nostru Mustang realizat din polipropilenă extinsă extrudată (EPP) aproape indestructibilă împinge limitele acestei tehnologii. Deși până acum se obișnuiau EPP semiscale obișnuite cu o anvergură de aproximativ 1 metru sau mai puțin, P-51 nostru se lăuda cu o anvergură de 1440 mm! Aceasta este dimensiunea pentru care a fost până de curând aproape singurul motor acceptat de 6,5 cc condus - este doar un luptător matur! Caracteristicile de zbor de dimensiuni mari, atractive, caracteristicile bune ale zborului „warbird” fac ca EPP Mustang să devină un model excelent, războinicul experimentat doză moderată de adrenalină pentru pilot, care se ocupă cu siguranță de zbor cu un model mai rapid cu aripi ...

Fuzelaj de spumă EPP este echipat cu un outrunner C4250-540 fără perie, cu controler de curent alternativ 70A cu stabilizator de comutare puternic SBEC (5A) și servos pentru cârma și elevator. Accesul ușor la electronicele de bord și la bateria de propulsie garantează un baldachin detașabil cu încuietori magnetice. Pentru model, veți avea nevoie de un Li-poli čtyřčlánky cel puțin 2600 mAh capabil să transporte 20C. Suprafețele de coadă din poliamidă de corp EPP fixate cu șuruburi. Aripă, de asemenea, din profil poliouměrným din spumă EPP este un ambreiaj de carbon din țeavă îmbinat din două piese. Coca este montată în spatele știftului din față și a două șuruburi. Aileroanele și clapele sunt controlate de două servos montate în aripă. Înainte de conectarea tijelor recomandate „mișcarea” cârmei, se repetă, respectiv, în jos și în jos. stânga și dreapta. Aripă este echipată cu un dispozitiv de aterizare retractabil electric (controlat printr-un semnal normal de la servo-receptor), pivotul este rotit de un servo independent montat în secțiunea de coadă a fuselajului. Controlat de alileroni, cârma, elevator, turația motorului și angrenajele. Toată instalația de la bord este deja „cu fir” - cablurile electronice plasate în aripa și fuselajul sunt drenate în placa de cablare din cabină, din care sunt conectate cablul servo pentru conectarea ușoară la receptor.

Pentru a controla modelul aveți nevoie de cel puțin un sistem radio cu șase canale (electronice de bord sunt conectate astfel încât să necesite un singur canal pentru fiecare funcție, indiferent de câte servosuri să controlați). Când conectați receptorul, consultați manualul de instrucțiuni al sistemului dvs. RC.

Modelul vine la scala conului de elice cu patru lame 14x8 ".

Kitul ARF include: model gata cu motor fără perie, con de elice cu patru palete, control de viteză, servos 9 și reductor electric retractabil, manual.
Margine - [mm] 1450
Lungime - [mm] 1185
Greutate - [g] 2350
Zona ariilor  - [dm 2] 35.7
Funcții controlate - S, V, K (2), M, P, F (2)
Intensitatea construcției - S1
Dificultate de pilotare - P2, P3

Echipamente de antrenare și RC:
Set ARF
Motor * C4250-540
Regulator * AC 70A
Elice * 14x8 "čtyřlistou
baterie RAY G3 14.8 V 2700 mAh
Serva * 6x Micro 9g 3 x 17 g
Echipament RC min. 6 canale
*) O parte din setul ARF

Spune-ţi opinia



Notă: Codul HTML este citit ca şi text!

Rău           Bun