E-Flite Convergence VTOL BNF Basic

E-Flite Convergence VTOL BNF Basic

E-Flite Convergence VTOL BNF Basic

Producător:E-Flite
Cod produs:EFL11050
Disponibilitate:În Stoc
Preţ: 145000 Lei

Caracteristici cheie

  • Versatilitatea multirotorului și agilitatea avionului sportiv
  • Proiectat de pilotul campion Mike McConville
  • Software-ul exclusiv de control al zborului îl face incredibil de ușor de folosit
  • Modurile Stabilitate și Acro oferă o anvelopa larga de performanță
  • Motoare puternice brushless pentru performanțe excepționale de viteză și urcare
  • Setare foarte simplă a transmițătorului - nu este necesară o programare complexă
  • FPV-ready cu stații de montare a transmițătorului pentru camera și video
  • Material durabil Z-foam ™

 

  • Timp de asamblare aproximativ: nu este necesara asamblarea
  • Nivel de completare: Bind-N-Fly Basic
  • Greutate in zbor: 1,7 lbs (771 g)
  • Lungime: 26,9 in (680 mm)
  • Material: Spuma / Carbon
  • Radio minim necesar: 6 canale DSMX / DSM2 (nu este inclus)
  • Marime motor: 2210-1450Kv principal, 2730 - 1550Kv coada
  • Baterie recomandată pentru motor: 2200-3000mAh 3S 11.1V LiPo (nu este inclusa)
  • Paleta de culori: negru, roșu, argintiu
  • Marime aripa: 291 de metri patrati (1883 mp cm)
  • Anvergura: 25,6 in (650 mm)

Sunt necesare:

  • transmițător cu 6+ canale DSMX® / DSM2® cu rază larga de acțiune
  • baterie de zbor 2200-3000mAh 3S LiPo
  • încărcător LiPo compatibil 3S

Ce cuprinde cutia?

  • 1 Convergence ™ VTOL BNF
  • 1 Manual de utilizare

 

Prezentare generală

Modelele VTOL (modelele de decolare și de aterizare verticala) RC variaza în ceea ce privește performanța. Dacă sunt stabile, viteza și agilitatea lor sunt adesea lipsite de putere. Dacă sunt rapide, piloții trebuie să muncească mai mult pentru a trece de la planare la zbor. Modelul  VTOL Convergence ™ modifică toate acestea. Design-ul său unic și software-ul exclusiv de control al zborului vă oferă cea mai bună agilitate și stabilitate în timp ce faceți tranziția între zborul multirotor și zborul lin și predictibil al avionului, incat va veti simti in control de la prima manevrare.
Elegant și simplu
Spre deosebire de aeronavele complexe VTOL care rotesc întreaga aripă și necesită un număr de patru motoare pentru a realiza un zbor vertical și înainte, avionul Convergence ™ folosește un design simplu, dar elegant, cu trei aripi, cu trei motoare brushless - două motoare rotative pe aripa si un motor cu poziție fixă ​​în coadă.
În zborul multirotor, motoarele montate în aripă se rotesc în poziție verticală pentru a asigura controlul ascensiunii si al zborului împreună cu motorul din coadă. În zborul cu avionul, motoarele montate în aripă se rotesc în poziție orizontală, iar elevoanele modelului preiau controlul inclinarii si al virajului. Controlul directiei în zborul cu avionul este asigurat de împingerea diferențială a motoarelor montate pe aripă.
Software exclusiv de control al zborului
Performanta aparatului se datoreaza si software-ului de control al zborului, care a fost setat de către designer, Mike McConville, astfel încât aproape orice pilot RC poate experimenta distracția zborului VTOL.
Tranziție automată
Tranzitia dintre zborul multirotor și cel cu avionul este la fel de simplă ca și apasarea unui comutator. Controlerul de zbor va roti cu ușurință cele două motoare montate pe aripă în poziția corectă de zbor și va activa motorul din spate după cum este necesar.
Modurile de zbor Stabilitate si Acro.  Aceste două moduri de zbor vă oferă o gamă largă de performanțe pentru fiecare fază de zbor.
Modul Stabilitate
În zborul multirotor, modul stabilitate va limita unghiurile de înclinare și viraj și va munci pentru a păstra nivelul modelului atunci când eliberați stickurile. Acest lucru vă permite să decolați și să aterizați ca un profesionist, chiar dacă nu ați mai navigat vreodată un multirotor. În zborul cu avionul, acesta va limita unghiurile de înclinare și viraj și va readuce automat aripile la nivel atunci când stickurile sunt eliberate.
Modul Stabilitate se angajează automat în timpul trecerii dintre zborul multirotor și zborul cu avionul. Acesta menține fără probleme limite de auto-nivelare și unghiuri de la o fază de zbor la alta, ceea ce face ca aceasta să fie cea mai ușoară experiență RC VTOL pe care o veți găsi oriunde.
Modul Acro
În modul Acro nu există limite de unghi sau autonivelare în nici o fază de zbor. În timpul zborului multirotor, modelul se va comporta ca un multirotor convențional care se inclina și vireazai în orice direcție doriți. Se poate răsturna și se rostogoli ca și alte multirotoare.
În zborul cu avionul, modul Acro vă permite să efectuați o gamă largă de manevre acrobatice. Și pentru că aveți forța de propulsie a două motoare brushless care lucrează pentru dvs., dispuneti de viteză și putere de rezervă. Puteți chiar utiliza forța diferențială a motoarelor pentru a efectua manevre unice de rotire și de rostogolire.
FPV Ready
Modelul este conceput pentru a găzdui câteva dintre cele mai populare sisteme de camere FPV. Există un compartiment de camera sub nas și un loc pentru a monta transmițătorul video în partea din spate a aeronavei. Ambele locații sunt ușor accesibile, astfel încât instalarea durează doar câteva minute.

Sistem recomandat FPV - toate produsele vândute separat:

  • Camera Spectrum 650TVL CCD FPV NTSC
  • Transmițător video Spektrum 25mW 5.8GHz
  • Adaptor de alimentare
  • Monitor video Spektrum de 4.3 inci cu căști

Setarea super-simplă a transmițătorului
Această versiune Bind-N-Fly® poate fi folosita cu orice transmițător de aeronave  cu 6+ canale DSMX® / DSM2® cu rază larga de acțiune și echipat cu un receptor serial Spektrum care este conectat la controlerul de zbor. Nu este necesară configurarea sau programarea complexă a emițătorului. Utilizați comutatorul "GEAR" pentru a selecta modul Stabilitate sau Acro și comutatorul "AUX 1" pentru trecerea între zborul multirotor și avion.

Spune-ţi opinia



Notă: Codul HTML este citit ca şi text!

Rău           Bun